ביטוח נסיעות לחו"ל

חוק ביטוח בריאות ממלכתי מבטיח לאזרחי מדינת ישראל טיפול רפואי אך ורק בתוך גבולות מדינת ישראל. במידה ואדם נזקק לטיפול רפואי בעת שהייה מחוץ לישראל, כל הוצאות הטיפול חלות עליו, ללא תמיכה כספית מקופת החולים. לא מעט ישראלים נוסעים לחו"ל מדי שנה ורכישה של ביטוח נסיעות לחו"ל טרם הנסיעה, מבטיחה כיסוי על כל צורך רפואי שעלול לעלות בזמן השהייה בחו"ל.

ביטוח נסיעות לכל נסיעה

מכיוון שלא כל נסיעה לחו"ל זהה לשנייה, את ביטוח הנסיעות לחו"ל חשוב להתאים לאופי הנסיעה כמו נסיעה של צעירים למזרח הרחוק, נסיעת עסקים קצרה, טיול ספורט אתגרי ועוד. כיום ניתן לרכוש ביטוח נסיעות לחו"ל דרך כל אחת מחברות הביטוח וגם דרך קופת החולים בה מבוטחים.

את הביטוח צריך להתאים ליעד אליו מתכננים להגיע ולוודא מהם התנאים הכלולים בפוליסה והאם הפוליסה כוללת פיצוי במקרה של אובדן דרכון, כיסוי של חילוץ, כיסוי על פינוי אווירי לבית החולים, כיסוי על אסונות טבע ועוד.

תלמידי בית-ספר יסודי ותיכון נהנים מביטוח תלמידים אותו משלמים ההורים עם אגרת החינוך השנתית. ביטוח זה כולל כיסוי פגיעות ותאונות גם אם התלמיד בחו"ל. עם זאת, מומלץ לקרוא את הפוליסה של התלמיד על מנת לראות לאילו תחומים יש כיסוי במקרה של נסיעה לחו"ל. את הפוליסה ניתן לבקש מהנהלת בית הספר.

מה בודקים בפוליסת ביטוח נסיעות לחו"ל

לפני רכישה של ביטוח נסיעות לחו"ל חשוב לבדוק מהי תקופת הכיסוי של הביטוח ולהתאימה לתקופה בה מתכננים לשהות בחו"ל.

חשוב לבדוק בדיוק אילו שירותים רפואיים מכסה הביטוח כולל אשפוז בבית חולים, ניתוח ועוד.

חשוב לוודא כי לחברת הביטוח ישנו קשר עם רופאים מוסמכים או עם בית חולים מוכר ביעד אליו מתכננים להגיע.

רוב הביטוחים לחו"ל מכסים שירותים רפואיים בסיסיים ובמידה וישנו חשש כי תזדקקו לכיסוי רפואי מסוג ספציפי, כמו כיסוי לנשים בהיריון, חשוב לוודא כי הביטוח אכן מכסה מקרה רפואי ספציפי ולהתאים את הפוליסה לכך. במקרים כאלו ניתן לרכוש פוליסה מיוחדת לביטוח נסיעות לחו"ל לנשים בהריון

את רוב ביטוח הנסיעות לחו"ל ניתן להרחיב כך שיכללו גם כיסוי על כל מקרה של אובדן או גניבה של המטען. במידה ומתכננים נסיעת עסקים, ניתן להרחיב את הביטוח כך שיכלול גם כיסוי על פגיעה או גניבה של מחשב נייד, או אובדן של מסמכים עסקיים ובמידה ומתכננים נסיעה למזרח או לדרום אמריקה, ניתן להרחיב את הביטוח כך שיכלול חילוץ, כיסוי על פגיעה עקב ספורט אתגרי וכדומה.

בכל מקרה בו נזקקתם לטיפול רפואי בחו"ל חשוב לשמור על כל מסמך וקבלה שיאשרו את גובה הסכום אותו שילמתם, על מנת שתוכלו לקבל החזר מן הביטוח לאחר החזרה לארץ.

    קבלו יעוץ אובייקטיבי בחינם בנושא מעבר לדיור מוגן

    לייעוץ טלפוני חינם התקשרו

    או מלאו את הפרטים:









    הרשמה מאובטחת. פרטיך נקלטים ליצירת קשר תוך כדי שמירה על פרטיותך.

    חייגו עכשיו צרו קשר