דיקלה

חברת הביטוח דקלה מספקת ביטוחים בתחום הבריאות לפרטיים ולקבוצות, הכוללים ביטוחים כמו ביטוח שיניים, ביטוח בריאות משלים, ביטוח תאונות אישיות, ביטוח השתלות וטיפולים מיוחדים בחו"ל וגם ביטוח סיעודי. מלבד הביטוחים הפרטיים שמציעה חברת דקלה, היא מספקת את הביטוח הסיעודי לחברי קופת החולים כללית, אשר חברים בכללית מושלם.

כל הביטוחים הסיעודיים הפרטיים של דקלה מגדירים מבוטח כנמצא במצב סיעודי כאשר זה אינו מסוגל לבצע בכוחות עצמו שלוש מתוך שש הפעולות הנבדקות במבחן תלות, כאשר גם אי יכולת לבצע חצי מהפעולה, תחשב כאי יכולת לבצע את כל הפעולה.

גם אי יכולת לבצע שתי פעולות מתוך השש, אשר אחת מן הפעולות היא אי שליטה על הסוגרים תחשב למצב סיעודי. גם מבוטח אשר הוכר כנמצא במצב של תשישות נפש, יוכר כנמצא במצב סיעודי.

תוכנית אופק – ביטוח סיעודי פרטי

חברת הביטוח דקלה מציעה מספר תכניות של ביטוח סיעודי פרטי כאשר הבסיסית ביותר היא 'אופק'. לתכנית אופק ניתן להצטרף מגיל 20 ועד גיל 85 והיא מאפשרת למבוטח לבחור את סכום הפיצוי החודשי אותו יקבל במקרה של מצב סיעודי.

כמו כן, ניתן לבחור בין ביטוח לתקופה מוגבלת של 36 חודשים, 60 חודשים או ביטוח לתקופה של כל החיים. דמי הפיצוי שיינתנו על ידי הביטוחים אינם מקוזזים עם סכומים נוספים המגיעים למבוטחים מביטוחים אחרים או מביטוח לאומי. בתקופה בה מקבל המבוטח את גמלת הביטוח, הוא משוחרר מתשלום של הפרמיה החודשית.

חריגים בפוליסת אופק

פוליסת אופק אינה כוללת מקרים חריגים בביטוח של תאונת דרכים ותשלם גמלת סיעוד למבוטח אשר עבר תאונת דרכים ומבוטח במסגרת ביטוח חובה לרכב. הפיצוי במקרה כזה יחל לאחר תקופת המתנה של כ- 30 יום ולמשך חצי שנה ולא יקוזז עם ביטוחים נוספים או עם סכום ביטוח הרכב. במידה והמבוטח אינו מבוטח בביטוח חובה, הכיסוי מצד הביטוח הסיעודי יהיה כיסוי מלא. גם מבוטח אשר הפסיק לשלם את הפרמיה החודשית מסיבה כלשהי יהיה זכאי בכל זאת לפיצוי מסוים במידה ויגיע למצב סיעודי, בהתאם לתשלום אותם שילם.

ביטוח סיעודי משלים – אופק לעתיד

חברת דקלה מציעה גם את התכנית הסיעודית 'אופק לעתיד' אשר נועדה להשלים את הביטוחים הקבוצתיים הניתנים במסגרת קופות החולים, או ביטוחים פרטיים בעלי תקופת ביטוח קצרה יחסית של עד 3 שנים. לפוליסה ישנה תקופת המתנה של 3 שנים, כך שהיא מתחילה לאחר שמוצו יתר הגמלאות. כל מבוטח יכול לבחור מה יהיה גובה הפיצוי החודשי שינתן לו לכל החיים, עד גובה של כ- 11,000 שקלים.

ביטוח תאונות אישיות – מעין הזהב

ביטוח סיעודי נוסף אותו מציעה דקלה הוא ביטוח 'מעין הזהב'. הביטוח נועד לכסות מקרים של תאונות אישיות ולדאוג לכל מקרה בו בעקבות תאונה יאבד המבוטח כושר עבודה, יכנס למצב של נכות וחלילה גם מקרי מוות. פוליסת הביטוח מציעה פיצוי חד פעמי על כל מקרה של מוות בעקבות תאונה, נכות בעקבות תאונה, כוויות או שברים בעקבות תאונה, או מצב סיעודי בעקבות תאונה.

על פי פוליסת מעין זהב מבוטח אשר נאלץ להתאשפז בבית החולים בעקבות תאונה, יזכה לפיצוי יומי החל מהיום השלישי לאשפוז ועד 26 שבועות מרגע האשפוז. כמו כן הפוליסה מכסה כל מקרה של מצב סיעודי אשר נגרם בעקבות תאונה, כאשר לפוליסה ניתן להצטרף מגיל 45 ועד גיל 76, כאשר תקופת הביטוח תקפה עד גיל 80.

מסלולים בפוליסת מעין הזהב

כל מבוטח שמצטרף לפוליסת מעין זהב צריך לבחור מסלול אחד מתוך שלוש אשר יקבעו את גובה הפיצוי שיינתן על כל מקרה של תאונה. לדוגמא על מוות מתאונה במסלול מס' 1 יתקבל סכום פיצוי חד פעמי של כ- 50,000 שקלים, במסלול מס' 2 יתקבל סכום חד פעמי של כ- 75,000 שקלים ובמסלול מס' 3 יתקבל סכום חד פעמי של כ- 100,000 שקלים.

    קבלו יעוץ אובייקטיבי בחינם בנושא מעבר לדיור מוגן

    לייעוץ טלפוני חינם התקשרו

    או מלאו את הפרטים:









    הרשמה מאובטחת. פרטיך נקלטים ליצירת קשר תוך כדי שמירה על פרטיותך.

    חייגו עכשיו צרו קשר