הפניקס

חברת הביטוח פניקס מספקת מגוון של ביטוחים כמו ביטוח דירה ורכב, ביטוח נסיעות לחו"ל וגם ביטוחי בריאות וביטוחים סיעודיים. הפניקס מציעה מספר ביטוחים סיעודיים, כך שכל אדם יכול לרכוש פוליסה המתאימה ספציפית לצרכיו. כמו חברות היטוח אחרות בשוק, גם חברת הפניקס מכירה במבוטח כנמצא במצב סיעודי כאשר זה אינו מסוגל לבצע שלוש מתוך שש הפעולות הנבדקות במבחן תלות, או כל מבוטח שהוכר כנמצא במצב של תשישות נפש. גם מבוטח אשר אינו מסוגל לבצע שתיים מתוך שש הפעולות, שאחת מהן היא אי שליטה על הסוגרים, יהיה זכאי לכ- 100% פיצוי.

פוליסת עתיר כבוד

פוליסה אחת אותה מציעה הפניקס היא 'עתיר כבוד' והיא מציעה כיסוי לטיפול סיעודי בביתו של המבוטח או כיסוי לאשפוז במוסד סיעודי על פי בחירתו של המבוטח. מבוטח המצטרף לביטוח סיעודי עתיר כבוד יכול לבחור בין תקופת פיצוי מוגבלת של 3 שנים, 8 שנים או פיצוי לכל החיים. תקופת ההמתנה בפוליסה היא תקופה של חודשיים ובתקופה שבה מקבל המבוטח את גמלת הביטוח, הוא משוחרר מתשלומי הפרמיה החודשית.

מבוטח אשר נזקק לשיקום לאחר מצב סיעודי יהיה זכאי לגמלה בצורת שיפוי, כלומר בהתאם לקבלות על הוצאות הטיפול השיקומי למשך תקופה של חצי שנה. סכום השיפוי לא יעלה על סכום הפיצוי החודשי הקבוע בפוליסה או על סכום של 5,000 שקלים, הנמוך מבין השניים. כמו כן, מבוטח יהיה זכאי לשיפוי על הוצאות שיקום, תוך השתתפות עצמית של כ- 20% ובתנאי ששילם את כספי הפרמיה החודשית למשך שנתיים לפחות.

מבוטח אשר נפטר לאחר שהוכר כנמצא במצב סיעודי, המתין את תקופת ההמתנה, שילם את כספי הפרמיה במשך שנה לפחות וששולמו לו תגמולי ביטוח של פחות מ 12 חודשי תשלום אך יותר מחודש אחד, יהיה זכאי להעברת גמלת ביטוח בסך של 12 חודשי תגמול למוטביו. פוליסת עתיר כבוד אינה כוללת מקרה חריגים של פעולת טרור ומבוטח אשר הגיע למצב סיעודי עקב אירוע טרור, יהיה זכאי לפיצוי סיעודי עד לגובה של כ- 10,279 שקלים בצמוד למדד.

פוליסה משלימה לקופת חולים – עתיר כבוד משלים

הפניקס מציעה גם את פוליסת הביטוח עתיר כבוד משלים אשר נועדה למבוטחים המבוטחים בביטוח סיעודי דרך קופות החולים, ביטוחים קבוצתיים, או כל ביטוח פרטי אשר מוגבל בזמן. תנאי הפוליסה הבסיסיים זהים לפוליסת עתיר כבוד הבסיסית, אך המבוטח צריך לבחור תקופת המתנה של 36 חודשים או 60 חודשים, כך שיוכל לקבל פיצוי סיעודי לאחר שסיים לקבל גמלה מן הביטוח הקבוצתי האחר.

פוליסת עתיר כבוד משולבת

הפניקס מציעה גם את פוליסת עתיר כבוד משולבת שבעצם מורכבת משתי פוליסות, אחת היא פוליסת עתיר כבוד עם פרמיה קבועה והשנייה פוליסת עתיר כבוד משתנה עם פרמיה משתנה, כאשר בשתי הפוליסות תקופת ההמתנה היא 60 יום.

סיעודי 360 – הפוליסה המקיפה ביותר

הפוליסה האחרונה שמציעה הפניקס היא פוליסת 'סיעודי 360' והיא הפוליסה המקיפה ביותר.

על פי סיעודי 360 מבוטח אשר מטופל בביתו על ידי מטפל יקבל סכום פיצוי חודשי של 5,000 שקלים ומבוטח אשר מאושפז במוסד סיעודי יקבל סכום פיצוי חודשי של 11,000 שקלים. למבוטח אין את האפשרות להגדיל את סכומי הפיצוי אלא אם ירכוש פוליסת ביטוח נוספת. הפוליסה אינה כוללת רשימת חריגים של תאונת עבודה או תאונת דרכים ומבוטח אשר הגיע למצב סיעודי בעקבות תאונה, יהיה זכאי לפיצוי סיעודי. תקופת ההמתנה בפוליסה היא תקופה של 30 יום.

ילדים אשר יצורפו לפוליסת סיעודי 360 על ידי הוריהם יהיו מבוטחים עד גיל 21 ללא תשלום ולאחר גיל 21 יצורפו לפוליסה כעצמאיים בתשלום. הפרמיה החודשית נקבעת על פי גילו של המבוטח ביום ההצטרפות לפוליסה והיא פרמיה המשתנה לפי הגיל והופכת קבועה מגיל 65.

    קבלו יעוץ אובייקטיבי בחינם בנושא מעבר לדיור מוגן

    לייעוץ טלפוני חינם התקשרו

    או מלאו את הפרטים:









    הרשמה מאובטחת. פרטיך נקלטים ליצירת קשר תוך כדי שמירה על פרטיותך.

    חייגו עכשיו צרו קשר